Ordbruden

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Ordbruden - 7 mars 2011 17:08

Dagen har vart, låt oss bara säga, FRKN AWSM!

Satt och log hela vägen på bussen.

Jädrar vad jag är värd det!


 

Först, skum outfitbild.

Boyfriendjeans - H&M

Flätat skärp - från Gina och Terese (a)

Body - BikBok

Puffärmströja - BikBok

Converse - say no more.

Lite rund och go sådär(y)


Presentation av älskade Lasse på Spanskan.

Gah, lilla gubben^^,


Vi skulle beskriva dagens väder på Geografin.

M: "Jobbigt väder."

A: "Men ändå hoppfullt!"

E: "Här har vi vår poet."

Haha, L var inte riktigt säker på hur det skulle reageras om vädermeterologen sa: "Ikväll får vi jobbigt men hoppfullt väder."


I matsalen utmanade jag Erik i armbrytning. Helt plötsligt hade vi en hel hop av själar som hejade på.

"Amanda, du är ju starkast av alla här inne, vinn det här nu."

Kommentaren kom från LillAnders. Känner ni honom inte är skämtet inte kul. Han är såhääääääääääääääääääääääär stark.


Föreställ er följande:

Amanda sitter på golvet (varför i helvete på golvet för det första?!), Erik och Maja står upp och pratar.

Amanda pekar mot sin jacka men har ingen aning om att Eriks skrev står ivägen och fäller kommentaren:

"Erik, ge mig den där!"

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!


Innan svenskan kollade vi upp en snubbe på facebook. Haha, det börjar nästan bli en vana!^^,

Men men, han blev vääääl godkänd^^,


Engelska. Hmm, vi fick sluta tidigare. Kan det bli bättre?


Nu sitter jag här och borde plugga historia, vilket jag faktiskt gör, lite smått. Allt är relativt!

Och lyssnar på töntmusik, HAHAHA, LYCKA!


Ikväll blir det först dans och sedan FILM HELA NATTEN med fina Maja, för imorgon är vi lediga! :D Dagen skall tillbringas tillsammans med maaaaassa kladdkaka och annat najs, yeah yeah :D

  Nej, det kan inte vara lätt för världen att vi är så sinnessjukt snygga.


Sparar följande lista för mina framtida sämre dagar:

OHMYGOD

Av Ordbruden - 7 mars 2011 08:17

jag ser en flicka med ätstörningar gå framför mig.

luvan är uppfälld och hon går med framåtlutande hållning, ihopsjunkna axlar.

jag vet hur det känns att vara hon.

men inte idag.

för idag ser jag ut att komma från en stor stad där mångfalden är vacker.

och jag tänker för mig själv när jag ser henne att,

'fasen vad gott det är att leva'.


 

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards