Ordbruden

Direktlänk till inlägg 12 december 2013

.you told me I was like the dead sea

Av Ordbruden - 12 december 2013 21:19

Och ur telefonen med sämsta ljudupptagningsförmåga skrålar orden


Dead sea

You told me I was like the dead sea

You'll never sink when you are with me

I'm your dead sea

I'm like the Dead Sea
The finest words you ever said to me
Honey can't you see,
I was born to be, be your Dead Sea

Och det är så vackert att hjärtat krampar och jag måste sitta blixt stilla och lyssna, skenhelig och rusig

Fasen. Fan vad vackert. Att han tog sig tiden, gav mig tanken i publikhavet och ringde för att låta mig inhalera det. Finare än så blir det nog inte. 


 
 
Oskar

Oskar

23 december 2013 16:27

God jul fina du! Hoppas du mår bra! :)

http://www.vakentimmar.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ordbruden - 23 juni 2014 21:52

No 90 Kleist - till er tjänst No 90 Kleist men bara så ni vet - jag kommer rymma härifrån      Börjar någon slags tolkning på vad som senare kommer att bli startskottet på Glöm inte bort mig-serien. Fotar Terese med pappersblommor fastklistra...

Av Ordbruden - 23 juni 2014 21:35

För att jag är livrädd För att jag inte skrivit på så länge För att Maja fortfarande längtar   Jag jobbar med ångest liksom så ofta i juli, är besatt av allt som är orange och låtsas att det är fredag när det egentligen är måndag. Deklarerar ...

Av Ordbruden - 31 januari 2014 11:54

  Än finns det tusentals tårar kvar och de är dina att ge vem som helstDe är de dyrbaraste smycken du har så be aldrig om ursäkt igenPanikhänger med klassen, kan inte riktigt fatta att det kommer till ett slut. Allt är fint trots ett brev skrivet p...

Av Ordbruden - 31 januari 2014 11:22

  Where there is desire there is gonna be a flameWhere there is a flame someone's bound to get burnedBut just because it burns doesn't mean you're gonna dieYou've gotta get up and try     Tar mig igenom skolstressen och dansar min sista dansu...

Av Ordbruden - 31 januari 2014 11:02


  When we all had new Iphones but no one had no one to call...   Det där jag inte tror kan hända - händer. Och han där jag inte tror finns - finns. För det där jag inte tror - tror visst på mig.   Brighton, UK. Vi åker dubbeldäckar...

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards