Ordbruden

Alla inlägg under januari 2011

Av Ordbruden - 30 januari 2011 12:48

GAH!

Jag dog precis inombords.

Varför?

Jag loggade in här och såg att det fanns en "gilla"knapp på ni vet vad. Facebook.


Nu blir det terapiarbete och grötfrukost.


  Frukost så här sent?

Jo men vesst, lyckoungarna åkte ju inte hem förrän cirkus halv fyra inatt.

YEAY!


Kvällen och natten var awsm.

Mer om detta senare.


Bsruschp, over and out.


Som i en rymdraket.

Av Ordbruden - 30 januari 2011 04:30

No one's laughing at God
When they see the one they love hand in hand with someone else
And they hope that they're mistaken


 

Min lördag började hos frisören och min biologiska hårfärg trädde fram.

"Vad gör hon?"

"Dokumenterar min dag, tror jag?"


  Fortsatte vidare med fina flickor! Innan dess hann jag dock byta outfit i bilen på Statiol. Och SJÄLVKLART gick en kille i min ålder förbi.. Öhm? Jag bjuder på den^^,


 

Min käre vän dök upp i ett bar boots i PRECIS min storlek!


  STORLEK 51 FFS! HAHAHHA^^

FRKN AWSM! :D


 

Yeay, you too. Just right back at you.


Haha! Vi raggade upp skjuts och stackarn till chaufför fick hjälpa mig med bilbältet som fuckat upp sig en aning. Hahaha! Nej, nej, kände mig inte som fem år igen och pappa som fick hjälpa mig när bältet hade snurrat sig ;)

HAHA! Och av någon anledning vevade Leo ner rutan på bilen och sjöng:

"Like a virgin...."

SAY WHAT?!


  Självklart sjöng vi i baksätet.

Självklart sjöng vi vackert.

Självklart inte.

Olle köpte öl. WHAT?!

Har alltid trott att han köpte Ull för pengarna.

Jag älskar bilden, förövrigt.


  Smått internt, jao.


Senare på kvällen sjappade vi iväg till my place och tittade på film. I rymden finns inga känslor, såklart ;) Mmmmm, folket drog hem halv fyra, cirkus.


FRKN AWSM.


Nej, jag är inte på humör.

Det är dig det är fel på.

Av Ordbruden - 27 januari 2011 22:00

Sommaren 2009.

Var den bästa i mitt liv, hittills:

1. Jag blev kär.

2. Jag blev tillsammans med han jag var kär i.

3. Magen kändes som sodastreamad oboy när jag var med han jag blivit tillsammans med som jag var kär i.

4. Jag hade massa uppvisningar och sjöng och dansade tills mina fötter och stämband glödde.

5. Jag var väldigt snygg.

6. Jag kunde lägga suddigummin i gropen där min axel blir till hals.

7. Jag var sjukt rädd för hur mycket jag kände för han jag var kär i.

8. Han jag var kär i visade att jag inte behövde vara rädd.

9. Jag hällde juice på min kusins boyfriend, för att göra bra första intryck.

10. Jag såg min kusin bada naken för tjugo kronor mitt i natten, pengar han aldrig fick.

11. Jag åkte till Sämsjöborg:


  12. Jag åkte dit med en person som betytt väldigt mycket för mig genom alla år.

13. Jag slog ner en skylt med en slägga, vilket visar att jag var mycket handelskraftig.


 

14. Jag lärde mig att aldrig, aldrig, aldrig någonsin lite på Josef som lovade att hålla fast mig i mina ben när jag bara skulle tvätta håret.

15. Jag hade sockerkakakrig med Agnes och fick saft i håret, det tyckte jag om.

16. Dessutom hade jag episkt små men snygga bröst


  17. Ge alltid igen!

18. Måns är söt.


  19. Jag började prata med Terese (L)

20. Rättare sagt, jag började tigga massage av Terese (a)

21. Jag såg många vackra själar slängas i sjön, fick kommentaren när jag skulle hjälpa Agnes: "Flytta på dig, slänger vi i dig dödar Adam oss".


  22. Jag satt lääänge tillsammans med fina människor på kvällarna och spelade kort och pratade och sjöng, TERESE JAG HAR VISST HÖRT DIG SJUNGA FFS KOM JAG PÅ NU!! Lite internt.


  23. Jag paddlade kanot. Inget konstigt aaaaaaalls.


  24. Jag fick en puss av fina Anna som var snäppet skitigare än mig.

25. Jag vann i gyttjebrottning, självklaaaaart.


  26. Gyttjebrottning = gemenskap och kärlek, av bilderna att döma... (L)


  27. Vi hade Sämsjöborgsslaget, jag är säker på att vi vann. Helt övertygad.

28. Jag skreksjöng My heart will go on, under hela kriget. Just in case you know, ifall vi nu skulle drunkna och dö.

29. Jag har alltid vart väldigt dramatisk...


  30. Jag älskar bilden, inte för att den är suddig utan för att någon precis fått mitt ansiktsuttryck på precis hur jag kände när han killen till höger, som jag då var väääldigt kär i, så kärleksfullt kommit och slängt i mig och att tjejen på bryggan till vänster som jag tycker om vääääldigt mycket ser så himla happy ut. Och att mitt ansiktsuttryck säger: "Jag ska döda dig långsamt i Tibro!"

31. Jag övertygade alla så gott jag kunde att det var JAG som hade slängt i Adam dock. Alla trodde på mig. Happyface!


  32. Jag gungade och KlaraUnderbara fotade denna spexiga aktivitet.


   

33. Jag gillade Måns väldigt mycket och gör det fortfarande. Vem kan säga nej till den huvudbonaden lixom.


  34. Jag gick på fest.

35. Vi tittade på 'the man in the mirror'

36. Jag är mycket stolt över min bildlek där ja.


  37. Jag tyckte väldigt mycket om hon på bilden och gör det fortfarande. Även om vi bor låååångt isär.


  38. Lägret var vårt, så var det bara.


Utöver allt samlade vi in casch till en ko så att en Indie fick bli mätt.

Och så hånglade jag rätt mycket, i ett tält, när jag egentligen skulle sova.

Och alla sa 'aaaaaaaaaaww' under bildspelet när en bild på mig och han kom upp.

Det var lite spexigt.

Min kamera gick sönder och mina jeans satt löst och var trasiga.

Det gör de inte nu.


Sen var jag både i Lysekil och hos Terese för första gången. Lekte med hennes hund i en myrväg och drog på konfaläger och badade med kläderna på tillsammans med finaste Eleonor. Och sen tror jag att jag blev godkänd och fick konfa mig också.


Men det mina vänner, det är en


helt annan historia! 







Av Ordbruden - 27 januari 2011 20:39

.jag gömde mina drömmar precis


där din axel blir till hals



jag tror inte alls på något mer

för jag trodde en gång på det här

Av Ordbruden - 27 januari 2011 16:38

Wednesday

Bloody

Wednesday


Tema överflöd.

Men jag och Galinda spexade i studion istället.

Tumme upp på det, som den tjejen hade sagt.


  Jag hällde ut allt kaffe. Vår lärare kom in, var förvirrad och

trodde han hade glömt att koka kaffe. Stackarn.


  Spexelispex.

Överflöd? Yes.


 

Finast.


  Haha, överflöd av skönhet.

Eller någonting annat fint.


 

Sedan kom verkligheten och knackade på dörren.

Och stängde den igen.

Som ett slag i ansiktet.

Sedan var jag tvungen att sova utan täcke.

För där satt det kvar.



'Och jag ska aldrig mer säga sanningen till någon

som saknar förmågan att förstå'

Av Ordbruden - 25 januari 2011 18:26

Through it all, I made my mistakes
I stumble and fall, but I mean these words


 

I want you to know
With everything I won't let this go, these words are my heart and soul
I'll hold on to this moment you know, 'cause I'd bleed my heart out to show
And I won't let go



Jag är inte så jävla hård som det verkar.

Av Ordbruden - 22 januari 2011 15:07

   Hur man vet att ens lillebror växt om en:


- Avlägsna släktningar tror att det är sin pojkvän man har med sig när man hälsar på

- Små barn säger 'din storebror är elak'

- Han flyttar på en när man står i vägen

- Man försöker inte ens slåss längre

- Hans vikt når cirkus tjugo kilo över ens egen


Jag vet inte vad man ska tycka om detta.

Eller vad jag ska tycka om det heller.


 

Gilla läget, som han hade sagt.

Fina lillebror.

Av Ordbruden - 21 januari 2011 23:45

Fredag.


 

Helt plötsligt skulle inte fröken T till staden som börjar på T,

så vi sjappade iväg!

Anders mammas virkade mössor är mycket populära. Likaså diskmedel ur enorma förpackningar, chokladmuffins och fötter placerade mellan någon annans bröst. Vi gillart!


  Någon av alla boys sjappade iväg med min kamera, kom tillbaka och var mycket stolt över att fått Leos lyckorus på bild.

Bland annat^^,


  JaOchNejUno var en självklar aktivitet. Dessutom passade M och N på att smeka varandras ben i soffan. Ehm?

Och sketongarna var supergölliga när de spelade åt mig när jag hade fullt upp med att hålla koll på chokladmuffinsen. ÄHM? NÄÄÄÄÄJ!


  Dessutom passade vi på att ta årets julkort :D


  Vi hann även med fotmassage. Victor tyckte dock det kändes lite skumt och hade lite svårt att slappna av när Leo satt och masserade hans knän.

Nä, jag säger ingenting mer om det istället!^^.


  Vi stödde mustachkampen och letade efter Victor som körde kurrgömma med sig själv och ringde och berättade att han hade gömt sig. Leo svarade så fort min telefon ringde. Victor kom tillbaka, var besviken och trodde inte på oss när vi sa att han var för svår att hitta!^^.



Over and out.

You're not worth it.


Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards