Ordbruden

Alla inlägg under juni 2011

Av Ordbruden - 26 juni 2011 13:35

Och så var det dags igen, Sämsjöborg..

Två år sedan sist!


  Snygga var vi redan då!

Drar inte förrän imorgon bitti men vet inte om det blir så mycket mer bloggande idag..

(Som om jag brukar blogga massa, haha!)


Idag skall jag packa, USCH!

Och lyssna på ljudbok, awesome!

Och kanske styrketräna, jo, det ska jag!

Av Ordbruden - 24 juni 2011 16:41

Än en gång.

Midsommar.

Indirekt, vår nationaldag..


Mycket har hänt sedan den senaste..

Då: Hade jag oranget, slitet hår

Nu: Har jag återigen mörkblont, silcismooth hår

En förbättring


Då: Firade jag vid havet

Nu: Firar jag hos kusin


Då: Hade jag någon att pussa på

Nu: Har jag betydligt fler att pussa på

Öööööööööh?^^,


Då: Hade jag en alldeles för kort byxdress och fläskiga lår

Nu: Har jag sockersöt tunika och tränade lårmuskler

En klar förbättring!


     

Nu blir det till å lyssna på klassiker och hjälpa kusin och svåger med förberedelserna


Av Ordbruden - 21 juni 2011 12:43

 

Helt okej start på dagen dårå!




Jag är ledig i fina staden K och har precis ätit sen frukost men ack en så god frukost!

Lite annat än min standard: havregrynsgröt med spex och ägg.. Mmmmm..


Nu skall jag platta och fixa och spexa och sminka lite innan jag cyklar ner till hamnen för att möta upp MajaMajs och Fanny (:

Får se vad dagen bjuder på..

Evelina önskade bilder, får väl se om jag kan lyckas med detta.


Lite Maggio på det här och

jag ryser i hela kroppen!

Av Ordbruden - 20 juni 2011 21:28


Här sitter jag och Sara och blir lite kära...

Vi vill gärna ha honom med socker på.

Lilla ärtan!

Av Ordbruden - 19 juni 2011 19:30

Väldigt poetiskt det där, må jag säga.


Well, livet i den fina staden flyter på..

Idag har det jobbats..

Mest läst i glasskiosken faktiskt, förstår inte varför folk inte tycker att regn och glass hör ihop, helt förstirligt...


Nu har i alla fall solen börjat titta fram och jag hoppas innerligt att den utvecklar sig och stannar hela veckan, i alla fall när jag är ledig..

      Spexig outfit dessutom.

Hur slapp som helst!

Boyfriendjeans från H&M.

Tröja från Gina.

Tjockiströja från typ Öööh? Köpt på Stadium men minns icke märket...


Nu funderar jag på att go for a walk i fina staden.. Solen ligger väldigt fint just nu..

Av Ordbruden - 17 juni 2011 15:28

Nu drar jag, mitt cover-name Bianca Lagerlof, min personlighet Fröken Svår och mitt alterego Bengt till finaste staden för några dagars jobb.


Så nu kan ni alla andas ut och leka bäst nu vill, utan provocerande meddelanden och uttalanden. HAH!


Buss skall jag åka, eventuellt med Felix.

Mobilen är laddad med bra musik och en ljudbok på engelska, hej hej språk.


  En prinsessa med brända kanter.

Photoshoot 2011-06-04

Fotograf: Ida.


Namnet skall jag tatuera bakom örat.

Så att hon alltid kan påminna mig.

Av Ordbruden - 17 juni 2011 15:20

 

Yeah, let's spread a rumor!

oh, really?


 

Mina fina cpbarn har utvecklat en ny hobby.

Bär-runt-Amanda-och-dumpa-henne-på-någon-annan.

Tja, vad skall man säga...

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards