Ordbruden

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Ordbruden - 13 juni 2011 22:44

Lite spontant sådär fick jag veta att kvällen skulle spenderas tillsammans med bästaste Texas...

YEAH!


Vi gick till fåren.

Dessa sade bä.

Det gjorde vi också.


  Och plockade gräs...


Har dessutom sett alla avsnitt av SVT PLAYs "bondgården", vinjetten till Booolibooompa ett antal gånger och då endast vinjetten (?!), lekt med lego, kastat sten, ätit gröt, lekt flygplan och allt annat som hör Spex med TexMex till...


Och coola är vi alltid, i våra sneakers... 

Av Ordbruden - 13 juni 2011 22:19

"Fika", svarar vi alltid när lärarna frågar vad de kan göra för att gottgöra oss. Vad det än gäller, svaret blir alltid fika.

Och istället för att vara lika runda som Naturarna och fika varannan tisdag, så kör vi ALLT på en och samma dag!

Tss, är man SuPer så...



      

Jag började i alla fall dagen med att städa mitt skåp. Nu hittar jag ingenting och det känns inte som mitt längre!

Ni ser ju skillnaden...

Jag håller med Erik, det har tappat all sin charm...


  Efter det gjorde vi oss i alla fall välförtjänta av isglass @ Tobbes place....


Och efter det, fika på svenskalektionen! 

Självklart fick jag själv springa iväg och hämta en gaffel till glassen, orutinerat!


   

Emil var lycklig och åt direkt ur kartongen!


  Och sist, men inte minst, vann ju vår del av klassen självklart "prata inte svenska på engelskalektionerna" -tävlingen. MOHAHAHAHHAA!

Skillat av mig att dela den i FEMTON bitar utan att räkna efter, så stolt!


JA, SÅ KAN DET GÅ NÄR MAN


ÄR LITE BÄST!

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards