Ordbruden

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Ordbruden - 4 mars 2011 22:25

Kliver av tåget -

stannar till -

ler stort -

andas in -

atmosfären.

Lycka.


Stora staden idag. Där mångfalden är vacker. Mm. Där trivs min konstnärssjäl.


  Poesi för själen.

Inspiration.

Jag köpte riktiga skivor. I en asball skivaffär. Som jag alltid velat göra. Till min samling. En sak att bocka av från listan. Om jag nu hade haft någon.


  Jeansen byttes. Än en gång. För sista gången. Och ett skärp som en gåva. Åh vad jag älskar.

Det är inte lätt att vara så seriös som jag är.


  Många går runt med sin identitet inprintad på en silverbricka.

Så gör även jag.


Jag älskar antikafotoneffekten.

Vackert.

Nu skall jag låta mig inspireras och skapa någonting.

Av Ordbruden - 4 mars 2011 22:09

2011-03-04 21.42

"Vi har bjudit ut 3 st spanjorskor ;) xD"


Amanda: "Hahahahahaha?!^^ Du är ju otrolig!


2011-03-04 22.09 

"Haha :P De tyckte ju jag och Kevin var snygga, men inte de sju andra vi var med :P"


Amanda: "Åh, snygging där, glöm mig inte!"


Och de till att komma hem snart.

Me miss you.

Av Ordbruden - 4 mars 2011 21:48

Dag 12.

GC, att aldrig glömma   .


Måste du fare?

Ja, jag måste fare?

(Internt som fan!)


Det sägs att en bild säger mer än tusen ord.

Förbered er på ett inlägg med inte mindre än 21514787913274§62 miljoner ord.

För tja, resan var FRKN AWSM.

Och jag skall nu guida er genom denna upptäcksfärd.


  Den första oktober tvåtusen åtta lämnade jag och Galinda Jordgubssnöre, min fina vän, kalla Sverige för att bege oss ut på en resa vi sent skulle glömma. Fel, en resa vi ALDRIG glömmer.

Med oss på planet fanns Margit Bukowski och Tic Tac.

FETT!


Efter diverse bussresor och sånger som "VART LIGGER LAAANDET DÄR MAN BÖJEEER BANANERNAAAA?!?!?!" kom vi ändå till sist fram till THÄ PLÄJS!


    


Där blev det bad, självklart. Men också näseblod. Yay! Lägg gärna märke till den toplessa tanten i bakgrunden på tredje bilden. HAHAHAHAHA! Stackarn visste nog inte om att hennes hängiga bröööön fästes på bild. ENORMA!

AMANDA!

Käft^^.


  Efter blodbadet, (ååååh, känn min stolthet över ordleken!), tog vi oss er promenix ner till en lekplats. YAY!


  Och iväg mot klippor för att spexa.

Fast fegisen vågade inte.

Hon var rädd för krabborna, förlåt SKORPIJONERNA!  Gaaaah?!?!?!


 

   


  Nästföljande morgon blev det hotellfrukost. ÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Sketongen åt pommes till frukost ?! Haha, är det semester så är det ;)

Senare, BAD!


  Åh, den kvällen alltså. Vi hade poolen helt för oss själva! GRYMT!

Förutom en man som kom förbi och började torka sig med MIN?! handduk? HAHA! Hur wierd?

Han bytte ut sin mot min, fast han var rätt fräsch, så det var lugnt ;)

Fast han kollade alltid bort när han mötte mig på hotellet när hans fru var med.

Hur fult?^^


  Say no more.


  Haha! Humor!


  Vi lanade LolloOchBernieSpelet, drog bilarskämt och spelade Alfapet. Diverse nya ord hittdes på den dagen.

Vår favorit: ÖVOGERT, förklaring: Christoffer.

(Väldigt internt)


  En annan dag var vi på promenad. Och poserade framför hotellet som syns till häger här ja. THIHIHIII^^,


  Sofia i ett nötskal. Hon förstod inte. Shit vad jag skrattade.


  En dag bestämde vi oss för att plugga matte.

Tja.

Det gick väl sådär?


  Låt mig nu guida er genom bildcollaget ovan.

Drottningen blev kidnappad av Charlite Balja.

Fröken A tog friheten, satte upp på en häst för att rädda stackarn.

Hur skall det gå? Världen håller andan.


 

Aaaaaaaaaaaaaw.

Och vi levde lyckligare i alla våra dagar :D

Eller? :O


  Tyvärr inte. Det blev begravning.

Jag gick dit med en bonde, som jag senare hånglade upp och jag drog loss en blomma från en rabatt. Det fick jag inte göra. Får, är snälla djur.

Åh, kolla mitt tighta ass på nedersta bilden!

HAHAHA, SHIT, KOLLA^^.


  Efter sjukt mycket mer som jag tyvärr inte kan skriva om här för om jag skulle berätta allt hade jag förmodligen behövt döda er långsamt i tibro!

Men, Galinda återförenades med Björn och vi åkte hem med ett stort bagage minnen.


Åh.

Nej, ni skulle aldrig förstå ändå.

Men ändå.

Åh.





Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards