Ordbruden

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Ordbruden - 13 mars 2011 01:15

Lördag/Söndag 2011.03.12/13


Som sagt.

Jag hade bjudit hem lite najsa grabbs till mitt palats för att spendera lördagskvällen tillsammans.

Well.

Låt os bara säga att de var FETT SENA!


Samtal:

"Nu är vi och åker på det där 'åk en bit till' i din vägbeskrivning. Ser du vår bil?"

"Ja. Och ni skall svänga typ... NU!"

"VICTOR! VI SKALL STANNA NU!"

Nere på vägen syns en bil bromsa gööööörahäftigt^^,


Det blev rundvandring.

Anders kollade storleken på duschen och skrev "Anders was here" på väggen med läppstift.

Hmm.

Typ i alla fall.


Sedan var vi alla hungriga efter allt som hunnit hända den kvällen.

Tre killar står i köket, enda fröken går upp för att byta musik.

De tittar på varandra och Leo fäller kommentaren:

"Tror ni vi skall steka salladen?"


  Efter det fick han bara riva ost.

"Meh, vart sjutton är det andra ägget?! Jag hade knäckt två stycken!"

Ännu oklart hur ägget hamnade på golvet...

Leo undrade vart allt skal tagit vägen :O


  Han blev också imponerad när han insåg att det bakades, paralellt ;)

"Det här ger mig en déjá vu-känsla från när jag var liten och mamma la upp gröt..."

Om kladdkakesmeten som var, hmm, gaaanska degig^^,

Dessutom, Lacrtase för 75% av matgästerna^^,


Amanda:"Vad kul att ni ville komma hit till mig ikväll!"

Anders:"Det är lugnt."

Leo:"Anders, det är nu man skall säga, tack för att vi fick komma!"


 

Mat blev det och jag fick, hmm, med alla på kort efter lite trix (:

Dessutom blev jag kallad Ninja när Leo förvånat insåg att jag faktiskt hade hunnit plocka i diskmaskinen samtidigt som vi lagade mat och bakade, utan att han märkt det.

Jag förklarade det med att jag tillhör en annan ras med välutvecklad semintalkapacitet. Tjej. Heter det!


  Leopoldo hittade en kombinerad tandborste och affrokam.

He was well happy! :D


  Sen blev det singstar.

Och fett mycket skratt.

"VAH?! HAR DU SPELAT IN MELODIFESTIVALEN HEMMA?! OCH DU KALLAR MIG BÖG!"

Mycket skratt, som sagt.

Anders sång skrämmer mig än idag. Hmmmm..


  Spelar roll.


Kvällen (och delar av natten)


var episk.


Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards