Ordbruden

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Ordbruden - 28 maj 2011 22:30

      I'm not your princess, this ain't a fairytale
I'm gonna find someone someday who might actually treat me well
This is a big world, that was a small town
There in my rearview mirror disappearing now


Men jag är visst en prinsessa.

För det sa prinsessan Evelina.

Av Ordbruden - 28 maj 2011 19:50

För ett år sedan satt jag i timmar för att försöka, på ett rättvist sätt, spegla våra tre år tillsammans.

Om jag lyckades är väl en fråga att diskutera men ett bildspel fick jag ihop.

Och det visades inte en, utan två gånger i skolan.

Bara för att gulligull-handledaren tyckte det var "fantastiskt" ^^,


Och, nu sådär ett år senare, har jag tagit mig i kragen och lagt upp det på youtube för att vi alla skall kunna kolla och minnas fina stunder (:


So, here you are!

Nu skall jag bara smsa skitungarna och berätta vad jag gjort...

Av Ordbruden - 28 maj 2011 00:22

Jag har precis kramat av  min fina fredags-dejt.

Helt sjukt myig kväll hade vi med göööörpinsam, men ack så romantisk, film, chokladbollar, fnissbubbeldricka och lååååååångt djuuuuuupt snack.

Hmm, sånt där tjejsnack nivet...


Nu skall jag dock försöka ladda om till morgondagen för då blir det fotboll likt aldrig förr och helt sjukt mycket skratt!


Typ som ordet: hilarious


Måste nog bli en ny favorit...


Dessutom bjuder jag på en låt av vår nya kärlek, Devon Werkheiser :*


Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards