Ordbruden

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Ordbruden - 25 februari 2011 23:30

Fröken Fredag Kväll


Direkt från Göteborg och matmässa, en kort sväng hemma hos M&M så drog fröken iväg för att tillbringa kvällen med dessa:


  Leo åt en gren.

Oscar gillade inte paprikan.

Men ändå.

Sjukt häftigt.

Ur Leo kommer det snart växa ett träd.

Färdigdiskuterat.


  Fin och ännu finare i nya pippitröjan åt fröken inhandlade jordgubbar.

Åh, LYCKA!


Annars var kvällen rätt värdelös.

Och skolan kommer suga utan O och L.

Lär mig dansa salsa när ni kommer hem.

Det lovade Leo igår.

Rocka Spanien så håller jag andan medan ni är borta.

Av Ordbruden - 25 februari 2011 19:45

Matmässa it was!

För mig och andra fina själar som jag valde att tillbringa min fredagseftermiddag med.

Enjoy:


 

Där blev vi bjudna på minikiwis och sveriges godaste köttbullar. Det var vad de sa i alla fall. Men om de var sverigies godaste köttbullar? Så fan heller. Felix frysta, som jag åt när jag kom hem, smakar tusen gånger bättre. Ja, räkna ut resten själva.


  Favoriten var äppelmusten. Frkn awsm.

Morfar, fina morfar hängde min kamera runt halsen och försökte få med spralliga fröken på bild. Duktiga han!^^,

Där fanns också en lila bil :D WOW!

Som superhjälte och supergirlfriend spexigt poserade mot.

Spexigt att tröjan matchar töntigt bra^^,


  Fina människor på bild.

Mindre fina bilder.

Kan tyckas.

Men ändå.

Kärlek på er.


  Kronprinsessan Victoria var på tacomiddag tillsammans med Håkan Hellström och diverse andra.

SPEEEEEX!


  Fröken Mandy flörtade med killarna vid köttmontern som nog trodde att min hårfärg även speglade min kompetens. Eller så tyckte de bara att de var väldigt roliga när de började förklara vad som var fram och bak på en kossa. DÖH?!

Dessutom såg jag en blomma och Brutala Lingon.

HAHAHHA! Det är mina lingon det^^,


  Det fanns även choklad.

Massa choklad.

Sjutk mycket choklad.

Ballt!


 

Och snygga var vi, bland all choklad och alla oljor och strutsar.

Ja för jag smakade på strutskött. ASBALLT! :D

Och snygga ja, looki looki.


  Jag köpte chokladhjärtan, gjorda på bland annat rosenvatten. Det tyckte jag lät fint. Så jag köpte dem. Och gav bort. I ett försök i att säga förlåt. Men det fuckade sig det också. Och min hand skakade när jag sträckte fram dem.


Det blir inte ritkigt som jag tänkt mig.


Jag fick dessutom fina födelsedagspresenter.

En pippitröja, GAH, EFTERLÄNGAD!

Även sötisknästrumpor och finig sjal från spexigt ställe.

And I was well happy!

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards