Ordbruden

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Ordbruden - 15 juli 2011 23:45

S: "Du bloggar ju aldrig längre!"

A: "Nej, jag bloggar bara när solen skiner på mitt liv så jag slipper skriva om låga, värdelösa händelser och tråkiga avslut."

S: "Men, något måste du väl kunna skriva?"

A: "Som vadå?"

S: "Att Sara är bäst?"


Sara är bäst!


Har precis kommit hem från en awesome kväll tillsammans med nyfunna vänner.

Har bilder som jag bloggar ihop senare, eventuellt.

Känner att jag  lovar mycket som ofta inte blir av, men men, det passar mig ganska bra idag, som Lasse W hade sagt.

-

Av Ordbruden - 15 juli 2011 23:30

2011-07-15


Kvällen tillbringades med helkonstiga, skumma, asbra, trevliga och mysiga vänner.

Vi myntade uttryck som "att göra en Oskar", såg Sara bli besegrad, skrattade åt Karl som halkade i en slänt, spelade oräkneliga omgångar kubb, låg alldeles för många i en grön hängmatta (skumm grej egentligen), fick reda på liite för mycket genom sms, spelade askonstigt spel och massa annan najs skit som inte riktigt går att förklara.


Låt exemplet förklara:



Sedan gick fader och jag för att fota fina byn där jag numera bor, mitt  i natten!

    Förminskade bilder: CHECK!


Men lite mysigt var det allt!

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards