Ordbruden

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Ordbruden - 7 januari 2012 14:29

Februari fortsatte med massa vänner, foto och grejer jag aldrig gjort förut - matmässa tillexempel.

Fyllde år och skrev listor. 


Låtar som påminner: Armand Mirpour – I Am A Volcano & Nomy – Self Therapy



 

Hittade en favoritoutfit, firade bästaste Superhjälten, somnade i hans säng och sov bort halva festen samt hade besöksrekord på bloggen.

Hade heller inte hittat print screen - knappen, av bilden att döma..


 

Hade dansuppvisning med galet många danser, kysste folk åt höger och vänster hejvilt.

Var på mitt första lan och konstaterade att svettiga, illaluktande datornördar

är det mest osexiga jag vet.

Hade dessutom en crush på I rymden finns inga känslor -  gjorde en fan-flaska, hehe.


 

Jag fyllde sjutton och firade detta tillsammans med mina bästa vänner.

Vann efterrätt på restaurang och gav bort den, åt god mat, gick på bio,

köpte jeans och spexade på gatorna.

Ganska så awesome dag ändå.

"AMANDA! AKTA HUNDEN!"

"KOLLA, EIFELTORNET!"

Där och då bestämde jag mig för att flytta till Göteborg.


 

Jag var för första gången på matmässa tillsammans med mina vackra släktingar, love on them.

Av någon anledning, jag gillar inte ens mat.

Vår morfar äter inte ost. Viktor förklarade detta: "Det var en ost som slog honom när han var liten".


 

Jag fotade i snön. Hjärtat värkte.



/Bianca Lagerlöf

Februari 2011

Av Ordbruden - 7 januari 2012 14:15

Januari, månaden då Fröken Svår gjorde comeback. Mycket häng med gamla nyfunna vänner, massa sovaöver hos Terese, foto i studio och en grym resa till vår huvudstad!


Låt som påminner: Lars Winnerbäck – Stockholms kyss


 

Månaden innehöll många visiter till Victor. På bild, en av alla dem. Vi gjorde pizza, såg på film, brottades i snön, trillade i snön och åt chokladsås.

Perfekt.

Sov hos Terese, som de flesta andra nätter.


   

Drog iväg till Stockholm, älskade Stockholm och älskade storstadsliv.

Blev dessutom musikal.

Galet vad vi grät - haha!


 

Böjade hänga med dessa skitungar mer och mer.

Vi gjorde blandade besök till ICA.

Väljer nog att inte förklara bilderna...

Hehe.


 

        Hjärtat värkte fortfarande och fick uttrycka det genom bilder.

Och texter...

Och jag?


 

Men jag försökte vara hög på livet igen, drog på återträff, spexade i en hiss

och hittade världens största skor!

Åkte bil samma kväll, fick hjälp med bilbältet, lyckat...



/Bianca Lagerlöf

Januari 2011

Av Ordbruden - 7 januari 2012 14:03

Idag drar jag och dessa skumma barn:

    


Och nördar ner oss på:

 


Och käs:ar loss.

Som de flesta andra dagar den här veckan...

Back on track!


Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards