Ordbruden

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Ordbruden - 25 januari 2012 20:00

På begäran kommer här alla mina headers sedan starten 2009.

De jag kunde hitta i alla fall.


 

Hade säkert någon amatörhistoria till att börja med men det här är väl min första riktiga header ;)

Blandad hårfärg, mycket lycka. Lite pussbilder, tihi.


Höstinspirerat blev det efter ett tag... Minns att jag bytte headers galet ofta den hösten, haha ;)

Bilderna är sådär härligt obehandlade som de bara blir med digitalkamera och okunnig Amanda, fast bilderna i sig är lite mysiga, tycker jag allt!



   

Och så till den där härligt, flummiga, galet kära perioden..

Löshår, spex i Jönköping, röda Converse, julmust och stoppljus resulterade i ännu en ny design på bloggen...

Ser smått inklippt ut, men jag gillart!

Och ännu en...

Minns att jag var sjuk och eländig när bilderna togs..



   

Sedan något ihopplock av hela mitt liv - gotta löw it.

Nördglasögon, löshår, brunt hår, kärlek, mer kärlek och finiga bilder.



 

Isigt blev det till vintern med en av mina favoritbilder, i snön, lagom redigerat... SWEET!


 

Våren kom och uppfräschning på bloggen med den. Gillar färgerna skarpt.


 

Minns att jag var så sjukligt nöjd över att jag gjorde hela designen utan photoshop, det var min nisch ;)

Bilderna är väldigt fina också, tänkte jag på nu.

Fick ta bort en av bilderna efter ett tag - men det är en annan historia.

En dag ska vi alla dö - alla andra ska vi inte det, satte sig på hjärnan och därefter började jag leva.



  Och så till headern som blev kvar längst, nästan ett år tror jag bestämt.

Men jag gillar den! Lagom proffsigt sådär.


 

Nuvarande.


Anledningen till det här, förutom det faktum att Maja bad om det?

Har nytagna bilder och inspiration - inväntar tid.

Wait and see!

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards