Ordbruden

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Ordbruden - 1 december 2012 16:30


Syns inte på filmen men det står en gammal kassettbandspelare framför mig. På den står det Erik. Han syns inte från början. Var menat som ett skämt, liksom som om jag sjöng playback men så gjorde jag inte det ändå, någon kanske fattar.


I publiken satt dessutom hela bästa SP3 med skyltar och plakat och tjena vad lycklig man blev.

Av Ordbruden - 1 december 2012 08:45

så jag väcker honom och så tittar vi på julkalendern utan att överväga om vi möjligtvis skulle kunna vara för gamla...


 


och allt är så våldsamt fint eftersom det är december och frost och snö och det står en stjärna i mitt fönster och en julrobot ovanför min säng...

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards