Ordbruden

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Ordbruden - 9 april 2012 10:57

 

Ja, säg då det...

Luktar gott gör jag också, fast det syns inte på bilden...

Och jag blandar av någon anledning blått och svart idag, men det syns inte på bilden det heller. Hepphepp.

Av Ordbruden - 9 april 2012 10:04

Mmm mm mm.

Bortsett från att det snöar och regnar så kan dagen inte bli annat än episk.

Om en timma åker jag och Térrés till staden där mångfalden är vacker.

Strosar runt på gatorna och surrar, hejdlöst vad det skall surras!

Mat på resturang och bio blir det senare, jo.

Maja får inte följa med, av erfarenhet. Hon stänger alltid av filmen innan de dör, och låtsas att de går lyckliga iland och lever så resten av sina liv.

Och hmm, vilken film? Låt ossbara säga att jag tänker vara extremt sparsam med smink idag...


 

RIGHT!


Åh, mitt hjärta blöder redan... Hur skall detta gå?


Och ikväll är det jag som slänger mig på massagebänken och utnyttjar mitt prinsesspresentkort! Helkroppsmassage it is, JAG VEEEEEEET!


Amanda, "Men helkropp, betyder det HEEELA kroppen?"
Térrés, "Ja? Eller nä, inte HELA kroppen alltså. Lite lämnar jag åt..."
Amanda, "TERESE!"

-

Amanda, "Men, du har ju kommenterat någonting du inte läst hela ens!"

Terese, "Jo, jag läste hela... Men jag kastade om orden lite..."




Imorgon funderar jag på en sjudundrande pysseldag, ja... Det finns ju de som fyller år snart, justdet!


Och dagens photo a day, blir eventuellt framskjuten till imorgon.... "daily routine" och jag har en episkt bra idé... Lovar er istället två för morgondagen. Haha, lita aldrig på vad jag lovar, det är det enda jag kan hålla.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards