Ordbruden

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Ordbruden - 3 juli 2013 17:18

Jag hävdar att det fortfarande är helg - eftersom det var fredag i förrgår och lördag igår måste det vara söndag idag. Och min lillebror kommer på att det åtminstone är lillördag så helg är det garanterat. Detta firar vi med cider och tacos. Och bestämmelser som att när vi får barn ska de träffas - ofta. Och om hur man måste anstränga sig lite mer när någon flyttar. "Vi har ju Facebook", säger han. Easy. 


Imorgon ska jag jobba igen. Då kan det få vara torsdag. För då är det snart fredag igen. Nice vecka ändå!


Och jag ska blogga om min fredag och lördag eftersom de båda var det bästa jag varit med om sedan jag tog studenten. 


"Vad är motsatsen till en trött Elin?"

"En piggelin."

Meet my bro.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards