Ordbruden

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Ordbruden - 3 november 2011 15:14

Ett personligt meddelande till Den Wierde Men Ack Så Underbare:


Påminner du din boyfriend om att vi ska spela






in musik i hans studio nästa lördag?


Detta av den anledningen att vi har lite lack of communication just nu.

Det där var inte sant.

Eller bara för att jag inte orkar skriva sms.

Inte så troligt dock.


Och jag tycker om att du tycker jag är wierd för att jag kan alla texter och berättar dom för dig.

Och för att du tycker det är gulligt.

Och för att du är den enda människan i världen som tycker att mina ofrivilliga muskelryckningar och tillryck är, ja just det, gulliga.


Säkert! – Dancing, Though

Nu jäklar!

Av Ordbruden - 3 november 2011 14:52

Hur man vet att jag författar:


 

När jag väl kommer på att jag inte ätit på 12534615232189 dygn och lämnar tangentbordet för att göra någonting att äta - så glömmer jag lika fort.

= Brända pommisar.

Sås är min lösning.


Av Ordbruden - 3 november 2011 13:23



Spela roll att bilden är grumlig och suddig.

Behöver inte ens pimpa till den med specialeffekter och ramar - den gör sitt ändå.

Outfiten alltså.


I know you want it.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards