Ordbruden

Alla inlägg den 19 november 2011

-

Av Ordbruden - 19 november 2011 18:49

det är fortfarande dödligt varmt.

så jag går runt i shorts.

och tänkte ha det när gästerna kommer.

ja, mina ben är rakade - det är det minsta problemet just nu.

det större är att 50% av skaran som kommer inte har vart hemma hos mig förut.

dessa kommer tro att de gått fel och hamnat i typ Thailand.

på grund av värmen och min klädsel.


tänk så det kan gå.

Av Ordbruden - 19 november 2011 18:35

snart kommer tjejerna hit.

status - inga kläder.

det är alltså vad jag tänker syssla med tills dess, få på mig kläder.

men min moder eldar så sjukligt mycket så jag svettas i nuvarande status, heh.


gårdagen var händelserik och lite fan-fucking-tastic.

drar nog den historien någon gång senare.


detta är vad jag lyssnar på: Emil Elton – Jag är en vampyr.

mycket medveten om att det inte är originalet men gillar hans version bättre.


hepphepp

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards