Ordbruden

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Ordbruden - 10 september 2011 17:08

  But it's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
'Cause I'm Mr. Brightside

Så.
Jävla.
Bra.
Av Ordbruden - 10 september 2011 16:59

Heter Lina.

Mycket fin människa tycker jag att hon är.

Med många andra.


  Awesome jeans, sådär för stora men jobbigt snygga ändå.

Body och svart topp.

Jeansväst, sweet!

Till det, knästrumpor med rosett samt röda alternativt senapsgula, höga converse.


Och är det inte b r ö s t som skymtar där på bilden?

Jo, fasen, det är det.

Äntligen.

Av Ordbruden - 10 september 2011 13:22

jag tittar på bilder och ler

dom är på dig men det gör inte ont mer


jag minns, klart jag minns

men behöver inte sakna det som inte längre finns


det tog ett år

ett år med brännsår

men efter allt är det stark jag står


och jag skall minnas allt med dig en dag

minnas det vi hade som var bra

men det kommer nog ta ett tag

en dag skall jag minnas, som du sa


och älskling, tänk på mig ibland

den dagen du tar någon annans hand


jag låser in oss i ett fack nu

tillsammans med alla saker som blev kvar

frågar inte mer, trots att det finns dom utan svar


  Jag kände att jag behövde få det sagt bara.


©amandafalkman

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards