Ordbruden

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

AUGUSTI 2011

Av Ordbruden - 10 januari 2012 22:08

Augusti bestod av massa spännande påhitt tillsammans med gamla men framförallt nyfunna vänner! Jag vidgade mina vyer - som det så fint heter.


Låt som påminner: Melissa Horn – Under löven& Kent – Sverige


 

Började månaden med photosession i mitt fönster i min lägenhet i fina staden där jag spenderade större delen av min sommar. Hej vuxenpoäng!

Lyssnade på Sverige av Kent.


 

Men hann också med en sväng hem till mitt hem, hemma där Josef plockade upp mig för en roadtrip till Öckerö där vi spenderade kvällen tillsammans med Albin.

Bad, båt, ingen makrill men fika och härligt folk!

 

 

Väl tillbaka till lägenhet på andra sidan Götet, blev det till å ställa till med grillfest tillsammans med Sara, Karl och Gustav.

Vi fulade oss och körde vilse med båten.

Yap, spännande liv jag lever!

Festade gjorde vi senare också, sista kvällen/natten/morgonen med jobbargänget - väldans roligt!

Slaggade jämte Sara då ingen orkade bädda och gick upp och började jobba klockan 06.00 morgonen efter - inte kul!


 

Hem åkte jag, en stund för att sedan dra iväg på nya äventyr tillsammans med GalindaSofia.

Göteborgs universum blev det. Plus massa spårvagn och bio!

Och nya jeans.

"Det här är vad man skulle kunna kalla en annan del av Göteborg..."


 

Blev massa häst den här månaden.

Nya hästar, snälla hästar, pyttesmå hästar och gamla favorithästar!

Fotade Frida & Bally, galet fina bilder blev det!


Japp, träffade massa skumt, härligt folk hemma hos - yep - kusin!

Några kastade jag plastbitar på, en annan ville adoptera mig.

Någon kallade mig aggressiv men i det stora hela var det en mycket lyckad kväll!


Dagen efter longerade jag en liten, vrålsnygg ponny - eller om det var han som longerade mig...

På kvällen blev det islandshästridning med cowboysen, men det, det är en annan historia...



   

Årliga kräftskivan kom och firades med hattar och väldigt skumma spellistor...

Yep, gotta löw them!


 

Antar att månaden avslutades med svidande sår, ärrad själ och photosession - allt i sin ordning.



/Bianca Lagerlöf

Augusti 2011

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ordbruden - 23 juni 2014 21:52

No 90 Kleist - till er tjänst No 90 Kleist men bara så ni vet - jag kommer rymma härifrån      Börjar någon slags tolkning på vad som senare kommer att bli startskottet på Glöm inte bort mig-serien. Fotar Terese med pappersblommor fastklistra...

Av Ordbruden - 23 juni 2014 21:35

För att jag är livrädd För att jag inte skrivit på så länge För att Maja fortfarande längtar   Jag jobbar med ångest liksom så ofta i juli, är besatt av allt som är orange och låtsas att det är fredag när det egentligen är måndag. Deklarerar ...

Av Ordbruden - 31 januari 2014 11:54

  Än finns det tusentals tårar kvar och de är dina att ge vem som helstDe är de dyrbaraste smycken du har så be aldrig om ursäkt igenPanikhänger med klassen, kan inte riktigt fatta att det kommer till ett slut. Allt är fint trots ett brev skrivet p...

Av Ordbruden - 31 januari 2014 11:22

  Where there is desire there is gonna be a flameWhere there is a flame someone's bound to get burnedBut just because it burns doesn't mean you're gonna dieYou've gotta get up and try     Tar mig igenom skolstressen och dansar min sista dansu...

Av Ordbruden - 31 januari 2014 11:02


  When we all had new Iphones but no one had no one to call...   Det där jag inte tror kan hända - händer. Och han där jag inte tror finns - finns. För det där jag inte tror - tror visst på mig.   Brighton, UK. Vi åker dubbeldäckar...

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards