Ordbruden

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Ordbruden - 19 juni 2013 19:51

Sådan där sommarkänsla.

När det är mulet och regnigt.

Har jag sagt att jag älskar det?


Jag har laddat med riskakor, ramlösa och morötter.

Skall kolla film.

För det är sommar och det regnar och jag hade en fotosession i regnet och fick påminna min bror om att han kommer sakna sådant när jag flyttar.


Har jag sagt att jag gillar mitt jobb?

Jag jobbar i ett bageri.

Och de andra hade sagt att de tyckte om mig och tyckte jag var så bra och det sa platschefen till mig och jävlar i min låda vad falkman sken.


Och efter igår känns det okej att vara lycklig på allt.

Inte för att man behöver en ursäkt för det men ändå.

På fredag blir det fest med mina finaste.

Tills dess kanske jag har bestämt om jag ska byta blogg eller inte.


  och jag ska skriva en låt om allt han brännmärkt 


Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards