Ordbruden

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Ordbruden - 18 oktober 2011 21:44

Det regnade

Lektionen blev kortvarig

Ringde samtal till tidningen

Gick till tidningen tillsammans med bästa redaktionen

Fick en mindre chock när det visade sig att jag kanske ska vara med i ungdomens riksdag

Jag hade ju knappast anmält mig till det


Hade lååååångt och asbra samtal med bra person

Träffade massa barn

Dansade med dessa barn

Det gick mer eller mindre barn (jag menar bra)


Det regnade när jag gick till tåget

Det var trångt på tåget

Jag hade ingen lust att dansa


Nu sitter jag i alla fall i köket och försöker övertala kvällsmaten att stanna i magen

Den har en tendens att lägga sig i halsen

Det är jag jäkligt trött på


Detta gjorde jag för två år sedan: Polisskräck och stört bra lördagar

Tillhörande bild:

 

Såhär tänkte jag för två år sedan: Jag är din, mig äger ingen

Jag gillar fortfarande den typen av konstaterande

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards