Ordbruden

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Ordbruden - 27 oktober 2011 21:22

 

And you tell her that the only way her heart will mend is when she learns to love again


And it won’t make sense right now
but you’re still her friend
And then you let her down easy






Av Ordbruden - 27 oktober 2011 21:03

Ärligt talat, jag har så sinnessjukt dålig självdisciplin!

Imorgon åker jag till Stockholm - jag borde packa.

Innan det är det skola - packa idrottskläder.

Och efter det har jag matteprov - gå igenom några fler uppgifter.

Undervisar dessutom två danslektioner - gör mat att ta med!


Men gör jag det? NEJ!


Haha, får göra som fina syster och säga:

"Först säger jag till snällt 'Pippi, gå och lägg dig'.

Lyder jag inte då så säger jag till på skarpen "PIPPI, GÅ OCH LÄGG DIG!'.

Och lyssnar jag inte då, ja då vankas det smörj".


Stockholm som sagt, älskar't!

Skall så flytta dit om några år - så illa hårt!


People will se me and cry.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards