Ordbruden

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Ordbruden - 3 december 2011 13:29

BARA FÖR ATT NI ÄR MINA BÄSTA OCH FÖR ATT ALLA MINA DAGAR HADE VART FUCKED UP UTAN ER!!!


           


Probably the best student fair in the world.

Av Ordbruden - 3 december 2011 12:22

   


En broccoli och ett par supermankalsonger.

Gotta löw it.

Av Ordbruden - 3 december 2011 11:24

Amanda är nere och fixar mat, och jag fick uppgiften att blogga. HAHA, jag får la göra ett försök.


Efter en stressad morgon stannade bussen iaf i den lilla by där hon bor och sen var det dags att spela in Shakespeare radioshow. Otroligt grymma är vi om jag får säga det själv, inte så svårt att leva sig in i rollen som en som inte bryr sig om Shakespeare. En mysig start på dagen iaf, men snart är det dags att dra sig vidare och träffa annat folk. 


Have a nice day fuckers! Kram Maja.



 


Avsluatr med dessa snygga bilder!

Foto: Maja

Modell: Amanda och Maja

Tid: 11.29

Datum: 3 december.

Dagens citat: "Jag älskar att man kan säga att du är så sjukt wierd, men att man menar, gud vad jag tycker om dig"

Sagt av: Amanda

Till: Maja

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards