Ordbruden

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Ordbruden - 13 december 2011 21:32

 


Nä jag vet inte varför jag finner tillfredsställelse i det som river och gör ont.

Och nej, jag vet inte varför jag skriver om det heller.

Kanske för att provocera.

Vem i så fall.

Av Ordbruden - 13 december 2011 17:53

Låten jag lyssnar sönder (ja, det är så jag gör) just nu är denna: Fleetwood Mac – Go Your Own Way.

Bara MÅSTE älska den.


Ser framför mig hur jag, i en musikvideo, springer runt i denna outfit:

 

Den måste vi också bara älska.

Så såg jag ut idag.

Gotta löw it.

Särskilt det rosa och röda.

Och skärp OCH hängslen.

Nerd.


If I could - maybe I'd give you my world
How can I - when you won't take it from me?

Av Ordbruden - 13 december 2011 17:52

 


men bra - alla mina problem lösta - skall bara äta lite mer ägg.

mina två om dagen hjälper UPPENBARLIGEN INTE!

Av Ordbruden - 13 december 2011 17:29

regnet slår mot rutorna nu.

fin textrad det där.

skall döpa ett barn till Kent.

Clara skall ta hand om alla mina barn.

passar bra när Leo och jag flyger omkring i min privatjet.

jag älskar att drömma och fantisera om framtiden.


idag är en trött dag.

en vemodig.

vet inte varför.


nu skall jag lyssna på Leos alla musiktips.

mycket Leo i det här inlägget.

so?


igår brände jag mig på knäcksmet.

just det, kokande, trögflytande 130*C knäck.

HELVETISK SMÄRTA!!


och nu - ett dygn senare?

dödsångesten och viljan att amputera det brännande fingret har i alla fall försvunnit.

men, det där gjorde jag ju bara för uppmärksamhet - eller hur var det.


    

STACKARS MIG! 


jag har precis tröttnat på all min musik.

så jag tvingar Leo att skicka tips.

leo.

leo.

leo.

se där - gå och sprid ett rykte nu då!


 

UUUH - PROVOCERANDE!


sen när fan blev en OnePiece 'lite sexigare'?

det finns ju inget sexigt med en sådan.

det är ju inte tanken med den heller.


haha, ni får älska mig en annan dag istället.

idag är jag som jag är.


 

WORD.


guess it was to hard for you to do that.

jag förstår.


Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards