Ordbruden

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Ordbruden - 14 december 2011 19:28

Yeah!

Fick precis besök av grabbarna grus (läs: Leo, Basse, Sam och Linus) som ville visa upp sina nytagna körkort, snacka skit och äta godis!

Gotta löw it!


 

Så kan det gå - en vanlig sketen onsdag.


Nu - julklappsinslagning!

Sedan - BONDEBRÖLLOP!!

Av Ordbruden - 14 december 2011 12:29

Rejäl sovmorgon idag - börjar skolan 13.40

Wihooo!

Var ändå uppe och kolla julkalendern - haha!


Har pluggat, faktiskt.

Religion mest och lite engelska.

Och lite fix med en speciell julklapp - åhjo!


Eftersom jag haft så oförskämt mycket tid idag har jag hunnit sminka mig och överfixa håret i sann fjortisanda - håll till godo!

 

Fjortis med rynkor i pannan - det är sällsynt det!


Nu skall jag göra mat, hepphepp.

Av Ordbruden - 14 december 2011 10:38

bara måste älska ordet 'förgängligt'.

mmmmmmm.


'allt är så förgängligt allting kan brisera snart

men du är oförstörd för mig'.


i februari så!

maja, kan du följa med när jag gör den?


 

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards