Ordbruden

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Ordbruden - 6 oktober 2012 00:22

jag är en liten jävla fegis.

är rädd för både dubbelstudsar på studsmatta och kossor.

särskilt kossor.


 


men tydligen känner jag ingen rädsla för att klä mig som fantomen & lilla sjöjungfruns kärleksbarn.

eller att stå på ett flak i en kohage bakom en rullande traktor och sjunga mot en kamera.

och till en ko.


 


ridhjälmen skall vi inte ens prata om.

så det gör vi inte.


 


och förutom det hann jag filma bellman som gav katten skamliga förslag.

och jag hann trilla i små högar lite överallt.

och kasta iväg mattias.

och filma erik utan byxor.

och nästan hångla med maja.

och fota erik när han nästan stod på en katt.

och skratta tills magen krampade.

och utbrista "jag orkar inte mer!!!", typ cirkus tusen gånger.

och äta våfflor och slänga kommentarer och förklara sig i efterhand och skratta lite till.


vi spelade in en musikvideo.

om jag glömde berätta det.

eller om man nu alltid måste ha en förklaring till varför man gör helt jävla sjuka grejer.

som det här tillexempel.

åh. herre. min. get.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards