Ordbruden

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Ordbruden - 30 oktober 2012 09:30

Lyssnar på en liveversion av Chasing Cars med stråkar och vågar inte sjunga med eftersom den är så skör att jag är rädd den går sönder om jag försöker. 


Springer ut med kameran och fångar morgondagg, motljus och en slumrande trädgård. Dricker te och äter sådär perfekt rostade mackor och ni tänker åh fasen vilket bra liv hon har


Jo men visst. Väntar bara på att klockan skall bli så jag kan åka in till staden eftersom två läkartider väntar idag. Det gör ju ingenting eftersom jag inget hellre gör än att sitta och vänta och visa och prata med utbildade, vita rockar. Men det där säger jag ju bara för att få uppmärksamhet. I själva verket skall jag hela dagen sitta under mysiga märkesfiltar, titta på film och äta Ben & Jerry's utan att vara rädd att tappa figuren eftersom det är lov och då unnar man sig sådant. Hehe.


Smittoriskväntrum - här kommer jag!

 

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards